Rastgele: Zelda: Breath Of The Wild Glitch Zararsız Yiga Klan Üyelerini Maceralara Çıkarmanızı Sağlıyor


Vahşi Yiga'nın Nefesi
Resim: Nintendo

The Legend of Zelda: Breath of the Wild’ı oynayan hepimiz (ve cidden, henüz oynamamış olan var mı?) Yiga Klanının acısını bilecek. Tam sağlığınız düşükken, tam da isteyeceğiniz bir şey varken gerçekten şu anda yapmayı tercih ediyorKlan üyeleri aşağı iner ve her türlü sıkıntıya neden olur – özellikle bir Yiga Blademaster’a rastlarsanız.

Ama ya bu büyük vurucuların size zarar vermemesini sağlayabilirseniz? O zaman, siz seyahatlerinizdeyken birlikte yuvarlanacak bir ekip olurlar, değil mi? Peki, bu son keşif Oyun Yeniden Keşfedildi sadece bunu yapmanıza izin verir (sadece arkadaşça olmalarını beklemeyin, tamam mı?)

En son videolarında (aşağıda bulunan), Gaming Reinvented, birçok Yiga Blademaster’ı – Pied Piper tarzı – saklandıkları yerlerden ve Hyrule’den sizinle birlikte yönetmenizi sağlayan bir hatayı araştırıyor. En iyi yanı, size zarar vermemeleri için silahlarını kaldırabilirsiniz!

Aksaklığın kendisi nispeten basittir. Yiga Clan Hideout’ta bir Bladesmaster’ı yenecek kadar cesur olan birçok kişinin kesinlikle hatırlayacağı gibi, bu büyük adamlardan birine yapılan bir atış, bulunduğunuz yere koca bir kılıç kullanan ninja ordusu getiriyor ve onları almak için çok fazla koşmak gerekiyor. kuyruğundan.

Ancak, bu uyarıda bulunan Blademaster’ları saklandıkları yerden çıkarıp Gerudo Kasabasına yönlendirmek için yeterince sabırlıysanız (tabii ki kesilmekten kaçınmak için yeterince ileride kalırsanız), o zaman tüm bu kötü çocukların silahlarını kalıcı olarak kullanmalarını sağlayabilirsiniz. el konuldu. Vai kılığına girmeden şehre girme girişiminiz, kapılarda durdurulmanız ve gönderilmeniz ile sonuçlanacaktır. Ancak bu tutuklama aynı zamanda kendilerini o sırada sizi takip ederken bulabilecek kadar talihsiz olan Yiga’ların tüm silahlarını da ortadan kaldırır.

Geriye bir sürü Bladesman saldıracakmış gibi sizi takip eden, ancak kılıçsız küçük elleri size herhangi bir zarar vermeden havada sallanan bir grup Bladesman! Aynen böyle, Hyrule Lone Ranger sonuçta o kadar yalnız değil ve arkasında büyük iri yarı Yiga ekibiyle herhangi bir hasar riski olmadan haritanın etrafında yürüyebilir.

Tabii ki, bu kadar çok Blademaster’ı Sığınak’tan henüz temizlemediyseniz alabilirsiniz. Varsa, Gerudo Kasabasına gitmeden önce onları başka bir yerde bulmanız gerekecek – herhangi bir yolda yeterince uzun süre yürümek hile yapmalı!

Hey, oyunun kurallarını en çok değiştiren buluş olmayabilir ama Yiga-ng’nin bir parçası olmak kesinlikle harika görünüyor.




Kaynak : https://www.nintendolife.com/news/2022/11/random-zelda-breath-of-the-wild-glitch-lets-you-take-harmless-yiga-clan-members-on-adventures

Yorum yapın

SMM Panel PDF Kitap indir